Известие

Collapse
No announcement yet.

Първи впечатления без ФАП филтър

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
    Не разбирам само защо веднага някой се бъзва без да има основание след като никой с нищо не съм обидил ,а просто съм изразил личното си мнение.Вярно е , че не съм карал 159-ка с чип , но честно казано докато имах156-ца,115 коня , 2002г. карах няколко други чипосвани тук в България и нито една от тях не вървеше колкото моята , а по нея аз не бях правил нищо.Просто при сравнението очевидно т.н. чипосани коли направо умираха сравнено с моята и това го знаят всички /без да се хваля/от Плевен които съм возил с нея.
    От както карам 159-та не съм правил сравнение с друга , чипосана просто защото в Плевен друга 159 -ка няма.А за пушеците съм сигурен , че ще ги има след чипосването и точно те ще прецакат ФАП-а .Затова и го махате веднага след чипосването , че иначе почват проблемите с него, но вие това си го знаете по-добре от мен.Иначе нямам нищо против да направя сравнение , даже съм навит при посещение в София да звънна на телефон който ми дадете за да се видим пък може и да ме убедите. Така , че поздрави на всички.
    За съжаление си прав, относно нескопосаните "чипове".
    Колата започва да върви по-малко, да харчи и пуши повече.
    Специално "чипът" на Екстрийм не е такъв - казвам го от личен опит с друг и техен ремап!
    Колкото до DPF-a ... дали ще направиш ремап или не, пак ще го утрепеш тоя филтър
    В БГ нафтата не е подходяща за такива коли ... слагат прекалено много лайна и за да се убедиш в думите ми, се замисли колко често ти се регенерира DPF-а

    п.с. В Плевен има и други 159-ки Едната е 2.4 JTDm
    sigpic

    Comment


    • #32
      честно, не знам как ги карате тея коли, ама на мен веднъж не ми е влязла в режим на почистване на филтъра

      дали защото я пържа от време на време или я карам предимно извънградско, но в градско веднъж дори не е влязла в почистващ режим
      sigpic
      днес съм в почивка ---

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
        честно, не знам как ги карате тея коли, ама на мен веднъж не ми е влязла в режим на почистване на филтъра

        дали защото я пържа от време на време или я карам предимно извънградско, но в градско веднъж дори не е влязла в почистващ режим
        Сам си отговаряш, при това верно Тези коли са за дълъг път, а не за софийските задръствания и дупки.
        Giulietta 1,6 JTDm 2013
        156 SW 1,9 JTD 2003

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
          Сам си отговаряш, при това верно Тези коли са за дълъг път, а не за софийските задръствания и дупки.
          че тя е карана там предимно - половината от километрите й са навъртяни в софия дори в сф не е влизала в режим
          sigpic
          днес съм в почивка ---

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            дали защото я пържа от време на време или я карам предимно извънградско
            Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
            че тя е карана там предимно - половината от километрите й са навъртяни в софия
            Последно къде я караш повече ?
            Giulietta 1,6 JTDm 2013
            156 SW 1,9 JTD 2003

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от RPWWD Покажи съобщение
              Последно къде я караш повече ?
              избара ме в противоречие, обаче да го е

              50 / 50 я карам като задълбая да си дам сметка

              което е още по-озадачаващо, как така на колегите им влиза в режим, а на мен не

              и май отговора е в това, че я карам на по-високи обороти ?
              sigpic
              днес съм в почивка ---

              Comment


              • #37
                Ще чакам още отзиви от тези от вас които са махнали ФАП-а и са се чипосали , но засега оставам пас макар ,че много ми се ще да "напомпя" красавицата.Явно докато лично не се убедя при сравнение си оставам скептично настроен.
                Last edited by alfageorgi; d.m.y г., 21:41.
                Alfa Romeo Giulietta 170hp

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от alfageorgi Покажи съобщение
                  Ще чакам още отзиви от тези от вас които са махнали ФАП-а и са се чипосали , но засега оставам пас макар ,че много ми се ще да "напомпя" красавицата.Явно докато лично не се убедя при сравнение си оставам скептично настроен.
                  ОК ти си решаваш,ако искаш заповядай да тестваш

                  че тя е карана там предимно - половината от километрите й са навъртяни в софия дори в сф не е влизала в режим
                  Ако я караш добре загряла може,но пак не ми се вярва.Моята се случваше в София на около 350 км.Венци/Гъзи/ си прави експеримент в Сф с различни нафти и според него с нафтата на Лукойл се регенерира на около 450-500 км. а с нафтата на Еко на около 350Просто твойта кола може да се е регенерирала само на магистралата
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #39
                    Карам само Лукойл (руски ) - регенерира се, както много пъти съм писал, на всеки 450-500 км, пушек няма.
                    Въпроса си е доста интересен- излиза че регенерацията е заложена програмно, а не се влияе от замърсяването на филтъра?
                    Може би специалистите имат някакво мнение по въпроса?
                    Аз също мисля как да направя красавицата си по мощна и бърза и въпроса е интересен.
                    Също имам и такъв въпрос (той не е много в тази тема) но може ли 1,9 жтдм да се направи битурбо и какво е нужно за това освен още една турбина?
                    Last edited by OgyG; d.m.y г., 01:10.
                    Alfa Romeo 159 JTDm 16V Q-tronic

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
                      Карам само Лукойл (руски ) - регенерира се, както много пъти съм писал, на всеки 450-500 км, пушек няма.
                      Въпроса си е доста интересен- излиза че регенерацията е заложена програмно, а не се влияе от замърсяването на филтъра?
                      Може би специалистите имат някакво мнение по въпроса?
                      Аз също мисля как да направя красавицата си по мощна и бърза и въпроса е интересен.
                      Също имам и такъв въпрос (той не е много в тази тема) но може ли 1,9 жтдм да се направи битурбо и какво е нужно за това освен още една турбина?
                      Напротив регенерацията се влияе от замърсяването на филтъра
                      Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                      Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                      Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                      Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от OgyG Покажи съобщение
                        Също имам и такъв въпрос (той не е много в тази тема) но може ли 1,9 жтдм да се направи битурбо и какво е нужно за това освен още една турбина?

                        ей на този въпрос бих желал и аз отговор
                        sigpic
                        днес съм в почивка ---

                        Comment


                        • #42
                          До колкото знам Saab ползват същите двигатели (1.9 TTiD). Там турбините са 2 броя както всички се досещаме... Ако греша, моля да бъда извинен
                          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm 16V
                          Fiat Uno 1.1 F.I.R.E.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Garvansky Покажи съобщение
                            До колкото знам Saab ползват същите двигатели (1.9 TTiD). Там турбините са 2 броя както всички се досещаме... Ако греша, моля да бъда извинен
                            Ланча Делта III също има мотор 1.9 JTDm 190 к.с. (с 2 турбини). Въпросът е какво е останало като ресурс вече?
                            Все пак 2.4 JTDm 20v е 210 к.с.
                            От друга страна ... това са дизели все пак
                            Какви к.с., какво чудо искате да стане?
                            Истината е в бензиновите мотори с турбо
                            sigpic

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Dodo 155 Покажи съобщение
                              Ланча Делта III също има мотор 1.9 JTDm 190 к.с. (с 2 турбини). Въпросът е какво е останало като ресурс вече?
                              Все пак 2.4 JTDm 20v е 210 к.с.
                              От друга страна ... това са дизели все пак
                              Какви к.с., какво чудо искате да стане?
                              Истината е в бензиновите мотори с турбо
                              много ме кефи някой като ми обяснява какво да искам и да харесвам

                              мое да ме влече вонята на дизел пък, знаеш ли ?
                              sigpic
                              днес съм в почивка ---

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Stoyan Georgiev Покажи съобщение
                                много ме кефи някой като ми обяснява какво да искам и да харесвам

                                мое да ме влече вонята на дизел пък, знаеш ли ?
                                Къде пък прочете, че ти казвам какво и как да харесваш?
                                Написах само, че чудеса от дизел не могат да се очакват.
                                1750 TBi е с по-малка кубатура, 1 турбина и има 235 к.с.
                                Смятай какво би станало с 2 турбини и малко ремап

                                п.с. Аз също карам дизел, дори е ремапнат, кефя се на миризмата на нафта и усещането на тягата
                                sigpic

                                Comment

                                Working...
                                X